• Lorem ipsum

Voorwaarden retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen, graag met de originele pakbon. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd indien de gehele order wordt teruggestuurd. Mocht je meerdere producten hebben gekocht en daarvan 1 willen retourneren wordt alleen dit bedrag teruggestort.

Heb je als betalingswijze Klarna geselecteerd, dan zullen de betaalkosten van € 1,95 niet worden gecrediteerd.

Heb je het pakketje "vergeten" op te halen bij een pick-up point of heb je het pakket geweigerd en krijgen wij het pakketje retour, dan storten wij alleen het bedrag van de producten retour.

Retour proces:

  1. Log in op je account. Heb je geen account lees dan verder vanaf punt 8.
  2. Ga naar mijn bestellingen
  3. Klik op bekijken bij de order waarvan je iets terug wilt sturen
  4. Klik vervolgens op artikelen retourneren
  5. Je kunt dan het artikel selecteren wat je terug wilt sturen, en selecteer het aantal. 
  6. Geef de reden aan waarom je het wilt terugsturen
  7. Klik op verstuur
  8. Stuur het product/de producten retour met de pakbon naar onderstaand adres.
  9. De kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Retour adres:

CG Producten.nl
Industrieweg 12
6871 KA Renkum

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Let op
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • gedragen (of gebruikte) producten zoals de satijnen hair bonnet, satijnen doeken, scrunchies, heat cap, borstels en regular caps kunnen i.v.m hygiëne niet worden geretourneerd.
  • producten waarvan de verzegeling is verbroken, geopend en gebruikt zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Deze producten zijn namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.


BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over met een email-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de AfterPay-factuur aanpassen. 

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.