• De plek voor alle informatie rondom de CurlyGirl methode
  • Een van de grootste CG producten assortimenten
  • Orders hoger dan €45,- worden gratis verzonden.
  • Meer dan 15.000 tevreden klanten!
  • Trustpilot

    Veelgestelde vragen

    BESTELLEN & BEZORGEN

    Een product of maat is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?

    Dit product of deze maat kan nog binnenkomen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer het weer leverbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen over de beschikbaarheid.

    Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het bezorgd?

    We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland is de geschatte levertijd 1 tot 3 dagen. De levertijd in de overige landen vind je hier.

    Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?

    Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een Track & Trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

    Wat kost het verzenden van mijn bestelling?

    Binnen Nederland kost het verzenden van je bestelling € 5,45 of is gratis. In een aantal andere landen brengen we andere kosten in rekening. Die vind je hier.

    Mijn bestelling is incompleet of beschadigd. Wat nu?

    In dat geval vragen we je contact op te nemen met onze afdeling support. Dit doe je door je ordernummer en een foto van de klacht te mailen naar verkoop@cgproducten.nl 


    Kan ik mijn bestelling of een artikel ruilen?

    Geplaatste bestellingen/artikelen kunnen wij helaas niet ruilen, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.

    RETOURNEREN

    Wat is het retourbeleid?

    Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Het kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Binnen Nederland zijn de retourkosten afhankelijk van de transporteur rond de € 6,95. 

    Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

    • Geef op het bijgevoegde retourformulier aan welk(e) item(s) je retourneert en geef de reden van retour op.
    • Doe het te retourneren item en het retourformulier in de originele verpakking. Mocht je deze kwijt zijn, kun je een mail sturen naar verkoop@cgproducten.nl met je ordernummer.
    • Geef je retourzending af bij een PostNL / DHL-punt en bewaar het verzendbewijs.
    • Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag op je rekening. Indien je met Klarna hebt betaald, vervalt de vordering.


    Kan ik mijn bestelling retourneren in de fysieke winkels?

    Nee.

    Kan ik producten omruilen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.

    BETALEN

    Op welke manieren kan ik betalen?

    Je kunt betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Mister Cash, Klarna, Sofort banking.

    Hoe zie ik of ik betaald heb?

    Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

    ACCOUNT

    Hoe maak ik een account aan?

    • Klik op het poppetje rechtsboven in onze webshop.
    • Klik onder ‘Account aanmaken’ op ‘Doorgaan’.
    • Vul je gegevens in en klik op ‘Doorgaan’. Je hebt nu een account!

    Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Nee, je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Je kunt onder de wachtwoordbalk op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken, om een nieuw wachtwoord aan te vragen.


    CADEAUBONNEN

    Kan ik een cadeaubon kopen?

    Online is dat helaas op dit moment niet mogelijk.


    Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te mailen naar verkoop@cgproducten.nl.